• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: NEXUSEsu kaltinamas dėl įsivaizduojamų WH sukčiavimo
#1
0
Nick: NEXUS
Reason: WH naudojimas
Ban url: https://hlx.lt/bans/index.php?p=banlist&...mid&Submit

Buvau užbanintas moderatoriaus "dомis=DDD!" už galimą WH naudojimą ( kurių aš per savo CS:GO ir CS:S patirtį nesu naudojęs) . Mane užbanino mape am_cubes. 

Kiek aš isivaizduoju, mane sukčiavimu apkaltino vienas žaidėjas, kuris pakvietė moderatorių. Žaidėjas kaltino, kad aš žiūrėjau į tą pusę, iš kurios jisai ateis.

Iš tiesų, am_cubes žemėlapyjė aš pradžioj dažniausiai arba užlipdavau ant dėžių ir pažiūrėdavau į vieną iš trijų praėjimu (dažniausiai dešinę pusę), arba pažiūrėdavau dešinį praėjima neužlipdamas ant dežės, klausydamas žaidėjo padarytų žingsnių, po kurio laiko pradėdavau žiūrėti į kitus praėjimus. Jeigu priešas nebūdavo dešinioje puseje, tai jo laukdavau išeinant iš kairiojo arba viduriniojo praėjimo.

Labai daug negaliu pakolkas komentuoti, nes demo neturiu, o kaip iš tikro vyko jau nelabai gerai pamenu.

Laukiu jūsų atsakymo į šią anketą.

Pagarbiai,
NEXUS.
#2
0
Gavai ko nusipelnei, spectatinau puse mapo, pre-aimini dar nespėjus priešui išlysti, nusišluostyk ašaras ir susirask kitą serverį kuriame galėsi taip pat pasigauti.

O dėl tavo laukimo tu nebeknisk proto, jei tu silpnaprotis ir kiti nepastebės nereiškia, kad kiti nepamatys. Aš pats puikiai mačiau kaip "angles" gaudai per 2 sienas, tokio game sense niekas neturi ir neturės.
#3
0
Diopside, prašau truputi kultūros bendravime.
#4
1
Better response on post RE: Esu kaltinamas dėl įsivaizduojamų WH sukčiavimoNa ką, peržiūrėjau tavo demo. Mano pastebėjimai;

WH nežinau, ne aim žemėlapiuose gaudyti, tai čia tikrai, daug viskas priklauso, ar žaidėjas žaidžia su ausinėmis, todėl čia WH tikrai neįžvelgiu...
Bet dabar kas tikrai akivaizdžiai matosi, tai no-recoil, arba simple-aimas. Čia taip lengvai pasimate tave spectinant, kai tu šaudai į enemy, visos kulkos eina tiesut tiesutėliai, ir taikinukas stabiliai laikomas ant žmogaus, bet tik enemy miršta, taikinukas akimirksniu įgauna žmogišką valdymą (T.y jis iškarto pakyla jau po 1kulkos, kai enemy mires)

Mano sprendimas - Banas visam laikui, be teisės sugrįžti į mūsų serverius.

Žinoma, aš esu žmogus, ir tai yra mano objektyvi nuomonė. Tad jei kas manote kitaip, komentuokite Smile
Prisegu dem failą, kurie nori peržiūrėti. - http://hlx.lt/demo/nexus.dem
Senas vilkas mėgstantis kurti žemėlapius Smile
#5
0
NEXUS jei galvoji dėl ko pradėjo dabar rašyti apie no recoila, tai dėl to nes nespėjau prirašyti prie reason bet pasakiau pagr. adminams. Smile
sw oll 
#6
0
Aš gerbiu jūsų sprendimą, tačiau turiu keleta pastebėjimų, kuriuos tikrai turetumete atkreipti demesį. 

Visų pirmą, ant AK (o ypač ant SG) esu jau įsitreniravęs suvaldyti (nors kol eina tiesiai į viršų kulkos ant AK arba kol eina šonu su SG) spray,ypač viduriniam ir artimam nuotolyje (tokiuose mapuose, kaip am_cubes man buvo kaip tik, pavyzdžiui kokiam am_werehouse man daug sunkiau sekasi, nes tas mapas yra labai didelis ir man sunku pataikyti į tolimus taikinius be SG pagalbos), ne veltui ant savo steam acc turiu gan nemažai valandų. 

Visų antrą, Dėl grižimo į vidurį tai ,sakyčiau, yra ranked game įprotis, nes kai nuspray'ini vieną žmogų, tu nori būt pasiruošęs šauti į galvą, jeigu ateis kitas, ar reikės kažką peek'inti (kaikurie profesionalai irgi taip daro). Yra ne karta man buvę, kad aš grįžau į ekrano vidurį dar nenušovęs žmogaus, dažniausiai veliau mirdavau dėl šios mano klaidos.

Visų trečią, dėl kulkų tiesiškumo irgi nesutinku, nes du pavyzdžiai gali buti 6:32-6:35 minutės ir 10:00-10:10 minutės. Kulkos ant sienos matosi. Taip - jos arti viena kitos, tačiau tikrai ne vienoj vietoj ir užtrunka gal ilgą laika, kol nušaunu savo priešininką. 

Jeigu reikia, galiu atsiųsti savo matchmaking nufilmuotus game'us kaip pavyzdį, kaip lošiu per matchmaking.
#7
0
(2018-04-02, 17:27)NEXUS Wrote: Aš gerbiu jūsų sprendimą, tačiau turiu keleta pastebėjimų, kuriuos tikrai turetumete atkreipti demesį. 

Visų pirmą, ant AK (o ypač ant SG) esu jau įsitreniravęs suvaldyti (nors kol eina tiesiai į viršų kulkos ant AK arba kol eina šonu su SG) spray,ypač viduriniam ir artimam nuotolyje (tokiuose mapuose, kaip am_cubes man buvo kaip tik, pavyzdžiui kokiam am_werehouse man daug sunkiau sekasi, nes tas mapas yra labai didelis ir man sunku pataikyti į tolimus taikinius be SG pagalbos), ne veltui ant savo steam acc turiu gan nemažai valandų. 

Visų antrą, Dėl grižimo į vidurį tai ,sakyčiau, yra ranked game įprotis, nes kai nuspray'ini vieną žmogų, tu nori būt pasiruošęs šauti į galvą, jeigu ateis kitas, ar reikės kažką peek'inti (kaikurie profesionalai irgi taip daro). Yra ne karta man buvę, kad aš grįžau į ekrano vidurį dar nenušovęs žmogaus, dažniausiai veliau mirdavau dėl šios mano klaidos.

Visų trečią, dėl kulkų tiesiškumo irgi nesutinku, nes du pavyzdžiai gali buti 6:32-6:35 minutės ir 10:00-10:10 minutės. Kulkos ant sienos matosi. Taip - jos arti viena kitos, tačiau tikrai ne vienoj vietoj ir užtrunka gal ilgą laika, kol nušaunu savo priešininką. 

Jeigu reikia, galiu atsiųsti savo matchmaking nufilmuotus game'us kaip pavyzdį, kaip lošiu per matchmaking.

Prašau nebejuokink treneruokli tu pas tave valandų net nėra tokiam spray controlui, esi pajuokos objektas ir ne daugiau. O jei adminai pražioplino tavo wall-hack momentus čia jau kitas klausimas, ką jie mato ką ne.

Man asmeniškai gėda būtų pasigavusiam net į forumus lįsti.
#8
0
Aš gerbiu tavo nuomonę, tačiau jeigu tau vieną diena nepasisekė gerai sulošti (spėju betkokia kitą dieną tiesiog sušaudytum mane be vargo) , nereikia jau taip užlipti ant nekalto žaidėjo ir kaltinti nebūtais dalykais. Ne, nenaudojau jokių WH, recoil'o nuemimo taip pat nenaudojau ir man jo nereikia. Tiesiog man tą dieną labai pasisekė. Pats matau, kad ir tu labai gerai pašaudai, kai žiūrėjau savo demo, tiesiog manau tau reikėtų mandagiau elgtis su žmonemis. Jeigu dar turi 3000+ valandų, dar nereiškia, kad esi jau CS dievas ir jeigu tavę nušaudo, tai tas yra sukčiautojas ar panašiai.
#9
0
(2018-04-02, 17:48)NEXUS Wrote: Aš gerbiu tavo nuomonę, tačiau jeigu tau vieną diena nepasisekė gerai sulošti (spėju betkokia kitą dieną tiesiog sušaudytum mane be vargo) , nereikia jau taip užlipti ant nekalto žaidėjo ir kaltinti nebūtais dalykais. Ne, nenaudojau jokių WH, recoil'o nuemimo taip pat nenaudojau ir man jo nereikia. Tiesiog man tą dieną labai pasisekė. Pats matau, kad ir tu labai gerai pašaudai, kai žiūrėjau savo demo, tiesiog manau tau reikėtų mandagiau elgtis su žmonemis. Jeigu dar turi 3000+ valandų, dar nereiškia, kad esi jau CS dievas ir jeigu tavę nušaudo, tai tas yra sukčiautojas ar panašiai.

Taip pas mane 3000 valandų ir aš žinau, kaip geresni žaidėjai žaidžia koks stilius ir t.t, specinant tave tu BE SCOPE su SG one tappini be jokio vargo, pre-aimini dar priešui neišlindus (vėl pasikartoju). Tu žaidžianti gėda, jei būčiau administratorius ištrinčiau po šito "review'o" tavo profilio statusą iš forumo.
#10
0
Kaip ir sakiau, aš AK IR SG pakankamai gerai išmanau. Tą turėjau omeny ir šaudant ir su, ir be scope'o . Man SG yra kaip AK, tik dar geresnis, nes į tolį šaudo dar geriau. O scope yra kaip koks bonusas žiūrėti kokius nors kampus arba žiūrėti į labai tolimus atstumus. Pre-aiminimas priklauso nuo žemėlapio. Žaidžiant mažuose žemelapiuose po truputi pastebi, kad žmones labai dažnai išlenda iš vienos ir tos pačios pusės arba bėga į map'o vidury, todėl visada patikrini būtent tą pusę. Žingsniai irgi turi didelį skirtumą mažuose žemėlapiuose.

Dėl tokio styliaus administravimo sakyčiau būtų per daug griežtas ir per daug subjektyvus. Kiekvienas žmogaus nuomone - kalto ar ne - turi būti išklausyta, o ne iškart kaltinti jį, trinti post'us dėl to, kad nepatiko žaidėjas. O kas jeigu jisai iš tikro nekaltas? Kas, jeigu jisai tiesiog buvo labai lucky? Gal jeigu jisai būtų toliau lošęs, jam būtų mažiau ir mažiau sekes? Gal pabaigoje pats jisai būtų kaltinęs žmones sukčiavimu?


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Powered by MyBB, © 2002-2018 MyBB Group. Theme designed by Rōshi © 2015-2018.